Μία Ρόδος κάπου αλλού

Rhode Island

Rhode Island

Δεν είμαι μόνο εγώ που μετανάστευσα στη Ρόδο για λόγους εργασίας. Πριν λίγο καιρό, μία φίλη έφυγε για μία άλλη Ρόδο, λίγο πιο μακρινή και (παρά το όνομα) λιγότερο νησιωτική από τη δική μας, την εγχώρια. Η Ρένα μάς χαιρετά από το υπερπόντιο Rhode Island της Αμερικής. Κάθε πρωί που ξυπνάω, κατά τις 07:00, τη βλέπω συνδεδεμένη στο facebook και ενώ εγώ πίνω τον πρώτο καφέ, αυτή ετοιμάζεται για ύπνο. Σε αυτές τις περίεργα ετεροχρονισμένες κουβέντες μας χωράνε τα πάντα, σοβαρά κι αστεία. Στη σημερινή «συνεδρία», ας πούμε, συζητούσαμε μεταξύ άλλων αν ισχύουν τα ζώδια, πριν ξεκινήσουμε να απαριθμούμε τους μεγάλους καυγάδες της ζωής μας.

Το post αυτό λοιπόν είναι αφιερωμένο στη Ρένα και οι φωτογραφίες δικές της, από αυτές που ανεβάζει στο προφίλ της και με ταξιδεύουν. Μου θυμίζουν πότε Μπουκόφσκι και πότε τα αμερικάνικα σίριαλ που έχω δει. Ρένα, ξέρω ότι δεν έχεις πάει για διασκέδαση, αλλά καλά να περνάς!

Τα εργαστήρια του Πανεπιστημίου. Εδώ δουλεύει η Ρένα.

Στο ίδιο κτίριο στεγάζεται ένα παλιό εργαστήρι κοσμημάτων. Η θέα από το παράθυρο.

American Bank. Επιβλητική.

Lola’s Tequila Bar & Cantina, δίπλα στο ποτάμι. Εκεί η Ρένα σηκώθηκε για χορό, μαζί με άλλους Έλληνες και την σταβοκοιτούσαν.

Κάτι τέτοιες φωτογραφίες που ανεβάζει μου θυμίζουν Bukowski.

Παντού υπάρχει ένα τέτοιο!

Σχολιάστε

Σχολιάστε

