Πάρτυ στην αυλή

Περάσαμε πολύ ωραία! Την Κυριακή η αφορμή ήταν διπλή: γενέθλια του Ρήγα  και ονομαστική εορτή δική μου. Φυσικά το ρίξαμε πάλι στο μαγείρεμα. Στρώσαμε κάτω από τη λεμονιά, ανάψαμε τα κεράκια, βάλαμε μουσική και περιμέναμε τους φίλους μας για να το ευχαριστηθούμε όλοι μαζί. Από το τραπέζι παρέλασαν: μοσχαράκι με λαχανικά, μοσχαράκι με μελιτζάνες, κοτόπουλο γεμιστό, γεμιστές ντομάτες, λουκάνικα πολλών ειδών.

Το τραπέζι μας στρωμένο με όλα τα καλά!

Δύο μέρες ετοιμάζαμε με τον Ρήγα! το αποτέλεσμα μας δικαίωσε, αφού δεν έμεινε και σχεδόν τίποτα στο τραπέζι. Μεζέ στο μεζέ και γουλιά τη γουλιά φτάσαμε και στα γλυκά. Είχαμε κάνει τέσσερα! Εγώ, ακολουθώντας πάντα τις οδηγίες από τις Συνταγές της παρέας, έφτιαξα τούρτα μπισκότο για τον Ρήγα, που άρεσε πάρα πολύ. Έγραψα και το όνομά του με τρούφα. Έφτιαξα και για τη δική μου γιορτή ένα κολασμένο cheese cake σοκολάτα, που το τιμήσαμε δεόντως, ειδικά όσοι μας αρέσει να διαδέχεται το αλμυρό με το γλυκό στη γεύση (εξ’ ου και οι πειραματισμοί με το φυστικοβούτυρο, που τελειωμό δεν έχουν). Ο Ρήγας είχε φτιάξει banoffee, που εγώ δεν είχα ξαναφάει ποτέ και βρήκα φανταστικό! Το καρέ συμπληρώθηκε από ένα millefeuille που ετοίμασε ο Ρήγας εκείνη τη στιγμή και εγώ δεν άντεξα να φάω, απλά δεν υπήρχε άλλος χώρος…

Κινδυνεύοντας να κάνω τον επίλογό μου πολύ τετριμμένο, θα τονίσω ότι στην όλη ευχάριστη περίσταση καθοριστικό ρόλο είχε η παρέα. Κρατάω το σχόλιο της Μάρτας, που είπε ότι όταν ερχόταν σε αυτή τη χώρα να ζήσει δεν περίμενε ότι θα βρει τόσους και τέτοιους φίλους. Τα μπουκάλια άδειασαν, η κουβέντα προχώρησε, γέλια, τραγούδια, χοροί… Μία πολύ ωραία ονομαστική γιορτή, η δεύτερη που γιορτάζω στη ζωή μου (και η πρώτη που θυμάμαι – στην προηγούμενη ήμουν πολύ μεθυσμένη…). Τους ευχαριστώ όλους!

Γλυκάκι;

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σχολιάστε

2 Σχόλια

  1. Natassa

     /  Ιουνίου 12, 2012

    Τι ωραίο να μοιράζεται κανείς το φαγητό ή το γλυκό που έφτιαξε με φίλους! Μπράβο σας και Χρόνια σας Καλά!

    Απάντηση

Σχολιάστε

