Σεισμός

Με βρήκε στην παραλία. Διάβασα και άκουσα ότι ήταν 5,8 ρίχτερ (ή 6 κατ’ άλλους ) αλλά δεν κατάλαβα τι ένιωσα. Βρισκόμουν στην Τραγανού, κάτω από την ομπρέλα μου ήδη για κάνα 45λεπτο, ήταν δε η πρώτη φορά που είχα αποφασίσει να πάρω μαζί μου μία μπύρα. Είχα δεν είχα πιει τη μισή και ήμουν ξαπλωμένη διαβάζοντας το βιβλίο μου, όταν άρχισα να κουνιέμαι. Μα τι στο καλό, ούτε μισή μπύρα δεν ήπια, κάτω απ’ την ομπρέλα είμαι, γιατί να το παθαίνω αυτό; Μέχρι να το σκεφτώ άρχισε να κουνιέται η ομπρέλα που ήταν στηριγμένη στις πέτρες και όπως εγώ, όλη η παραλία είχε ανασηκωθεί από τις ψάθες και τις ξαπλώστρες και κοιτούσαμε ο ένας τον άλλον, προσπαθώντας να καταλάβουμε. Κάποιος φώναξε ότι μάλλον γίνεται σεισμός. Η διάρκεια πάντως φάνηκε σε όλους μεγάλη. Η αίσθηση ήταν πολύ περίεργη. Μέχρι τώρα με έχει βρει σεισμός μόνο μέσα σε κτίριο, οπότε οι ήχοι είναι διαφορετικοί, χτυπάνε μεταξύ τους αντικείμενα, κουνιέσαι διαφορετικά αν είσαι και σε όροφο. Τώρα ήταν όλα πολύ ήσυχα, ένιωσα σα να βρισκόμουν πάνω σε ένα φυλλαράκι που ταξίδευε, κατάλαβα περιέργως ότι βρίσκομαι πάνω σε νησί. Το ίδιο μου είπε κι ένας φίλος αργότερα. Ο Ρήγας κατέφθασε αφού είχε γίνει ο σεισμός, δεν είχε καταλάβει τίποτα γιατί οδηγούσε. Επιμένει ότι το κύμα που σηκώθηκε και η βρωμιά που βγήκε ήταν λόγω ενός καϊκιού που πέρασε, επιμένω ότι ευθύνεται ο σεισμός, γιατί κι άλλες φορές περνάνε καΐκια και ούτε τόσο κύμα σηκώνουν, ούτε τόση ξαφνική βρωμιά εμφανίζεται. Δε συμφωνήσαμε.

Αφού πέρασαν όλα πάντως, εμφανίστηκαν στην παραλία περίεργοι επισκέπτες. Πέντε άλογα, που θαυμάζαμε από μακρυά, με τους αναβάτες τους. Στάθηκαν λίγο και συνέχισαν τη βόλτα τους προς την παραλία Αφάντου. Δυστυχώς ο ήλιος ήταν πολύ δυνατός και η απόσταση κάπως μεγαλύτερη απ’ ότι μπορούσε να καλύψει η ταπεινή μου κάμερα.

 

Προηγούμενο άρθρο
Σχολιάστε

Σχολιάστε

